enflasyonemeklilikötvdövizakpchpmhp
DOLAR
32,1936
EURO
35,0904
ALTIN
2.457,49
BIST
10.319,96
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Adıyaman
Az Bulutlu
24°C
Adıyaman
24°C
Az Bulutlu
Cuma Az Bulutlu
26°C
Cumartesi Az Bulutlu
28°C
Pazar Parçalı Bulutlu
27°C
Pazartesi Az Bulutlu
28°C

Zuhal-İrfan Bilgin Meta-STEAM Atölyesi’nin yapım protokolü imzalandı

Zuhal-İrfan Bilgin Meta-STEAM Atölyesi’nin yapım protokolü imzalandı
REKLAM ALANI
15.02.2024
0
A+
A-

Zuhal-İrfan Bilgin Meta-STEAM Atölyesi’nin yapım protokolü imzalandı

İmzalar atıldıktan sonra yaptığı değerlendirmede, Dernek Başkanı Işık Berberoğlu’nun şahsında yönetimine ve hayırsever aileye vesile oldukları anlamlı çalışmaları ve katkıları dolayısıyla teşekkür eden Vali Öksüz, eğitime yapılan yatırımın asla zayi olmayacağını belirterek, “Bilgin & Kayabaş Aileleri Adına yapılan Meta-STEAM Atölyesi’nin okulumuza, kullanacak öğrencilerimize hayırlı olmasını diledi.

Protokol imza törenine Vali Öksüz’ün yanı sıra İl Milli Eğitimi Müdürü Muhammed Özdemirci, TYSD Burdur Şube Başkanı Işık Berberoğlu ve yönetiminden 2. Başkan Aynur Çöllü ve Muhasip Hatice Baran katıldı.

Eğitim öğretimde yenilikçi yaklaşımlar doğrultusunda kazandırılacak “Zuhal-İrfan Bilgin Meta-STEAM Atölyesi” Metaverse uygulamaları ile STEAM disiplinin bir arada uygulandığı İlimizde ki ilk atölye olma özelliğini taşıyor.

STEAM; fen, teknoloji, mühendislik, sanat ve matematik disiplinlerinin bütünleşik şekilde ele alındığı bir eğitim-öğretim yaklaşımıdır. STEAM Eğitimi Okul Öncesi Eğitimden, Yüksek Öğretim sürecini kapsayan disiplinler arası bir yaklaşım olarak kabul edilmiştir. STEAM eğitimi ile amaç 21.yy. becerilerini edinmiş, teknolojiyi etkin kullanabilen yenilikçi, çözüm odaklı ve iletişim becerileri gelişmiş bir nesil yetiştirilmesi hedeflenmektedir. Dünya çapında birçok ülke STEAM eğitim yaklaşımını müfredatlarına entegre etmeye başlamıştır. STEAM eğitim yaklaşımının özü, problemi anlama ve çözme becerileri gelişmiş, bilimsel süreç becerilerini edinmiş olan bir nesil yetiştirmektir.

METAVERSE; kişinin sanal evrende avatarlarla etkileşime girebileceği sürükleyici bir dijital ortamı ifade eder. Metaverse, gerçek dünyadakine benzer eğitim faaliyetlerine olanak sağlayan sanal bir dünyadır. Metaverse birçok uzman tarafından internetin bir sonraki aşaması olarak tanımlanmaktadır.

REKLAM ALANI
timbir - birlik haber ajansi